Güncel

Yoğun Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı Düzenlendi

Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Giresun Üniversitesi işbirliği ile hastanede 08 Mayıs — 19 Haziran 2023 tarihleri arasında düzenlenen Yoğun Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı açılış töreni gerçekleştirildi.

Yoğun Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı Düzenlendi

Açılış töreni İl Sağlık Müdürü Doç. Dr Muhammet Bulut, Giresun Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Çebi, Başhekim Doç. Dr Fazıl Kulaklı, Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr Ayşegül Torun Göktaş, Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Nuray Yılmaz ve idari ve Mali Hizmetler Başkanı Murat Turan’ın katılımıyla gerçekleşti.

6 hafta sürecek olan programının 3 haftası teorik eğitim 3 haftası uygulamalı eğitim olarak gerçekleşecek. Programa Giresun Merkez ve ilçedeki hastanelerden ve Gümüşhane ilinden, toplam 27 kursiver katılmıştır. Kurs sonunda, başarı sağlayan kursiyerlere Sağlık Bakanlığı onaylı sertifika verilecektir.

 

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL