Genel

Teşekkürler Bulancak

Bulancak’ta 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı.

Teşekkürler Bulancak

Bulancak Belediye Başkanı Necmi SIBIÇ, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Bulancak Belediyesi tarafından gerçekleştirilen kutlama programlarına gösterilen ilgi ve coşku dolayısıyla Bulancaklılara teşekkür etti.

Başkan SIBIÇ, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı coşkumuzu meydanlara taşıdık. Düzenlediğimiz konserler ve etkinliklerle bayram heyecanımızı bir kez daha yaşamanın mutluluğu ve gururu içerisindeyiz. Gençlerimizin ve halkımızın coşkusu, katılımı ve enerjisi etkinliklerimize ayrı bir renk katarken, 19 Mayıs etkinliklerimiz kapsamında ilk kez gerçekleştirilen Atamızın Samsun’da kullandığı aracını ilçemize getirdik. Atamızın aracıyla Giresun Milletvekilimiz Elvan Işık GEZMİŞ ve yurttaşlarımızın katılımıyla beraber kortej yürüyüşümüzü büyük bir coşkuyla gerçekleştirdik. Devamında iki akşam boyunca gerçekleştirdiğimiz konserlerimiz ve etkinliklerimizle Cumhuriyet coşkusunu hep birlikte yaşadık. 19 Mayıs günü ise İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğümüz tarafından düzenlenen 19 Mayıs tören programına; Kaymakamımız Ünal KOÇ, Giresun eski Milletvekilimiz Kadir AYDIN Cumhuriyet Başsavcımız Emre US,İlçe Jandarma Komutanımız Ersin ERKUT, İlçe Emniyet Müdürümüz Mustafa Tozlu, İlçe Jandarma Özel Harekat Tabur Komutanımız Oğuz YALÇIN ve ilçe protokolümüzle katılım sağladık. Bir kez daha gördük ve gösterdik ki; Atamızın emanetlerine sonuna kadar sahip çıkacağız. Katılan herkese teşekkür ediyorum” dedi.

19 Mayıs Kutlama programlarına Belediye Başkan Yardımcıları; İdris ÇİÇEK, Reşat Nuri ÖZDEMİR ve Ayşegül ERDOĞAN ile Belediye Meclis üyeleri de katılım sağladılar.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL