Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç Kaymakam Ünal Koç’u makamında ziyaret etti.
Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç Kaymakam Ünal Koç’u makamında ziyaret etti.
Sıbıç açıklamasında;
Kaymakamımız Ünal Koç’u makamında ziyaret ettim.
İlçemizle alakalı istişarelerde bulunarak sohbet ettik.
Kendisine misafir perverliği ve ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum ifadelerine yer verdi.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)