Bakanlığımızca 2024 yılı Hayvan Hastalıkları ile Mücadele Programı aşılama takviminde
yapılan değişiklik kapsamında hayvan hastalıkları ile mücadele çalışmalarının planlanması
amacıyla 3 Nisan 2024 tarihinde İl Müdürlüğümüzde toplantı düzenlenmiştir. İl Müdür
Yardımcılarının başkanlık ettiği toplantıya Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürü, İlçe
Müdürleri ile veteriner sağlık personelleri katılım sağlamıştır.
Bakanlığımızca 2024 yılı Hayvan Hastalıkları ile Mücadele Programı aşılama takviminde
yapılan değişiklik kapsamında hayvan hastalıkları ile mücadele çalışmalarının planlanması
amacıyla 3 Nisan 2024 tarihinde İl Müdürlüğümüzde toplantı düzenlenmiştir. İl Müdür
Yardımcılarının başkanlık ettiği toplantıya Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürü, İlçe
Müdürleri ile veteriner sağlık personelleri katılım sağlamıştır.
Toplantıya; 14 Nisan 2024 tarihinde sona erecek olan “Baskın Şap Aşılama Kampanyası”
kapsamında Giresun ili genelinde 97 bin 178 baş sığır cinsi hayvanın şap hastalığına karşı
aşılanarak popülasyonun yüzde 89’unun aşılandığı belirtilerek, aşılama kampanyasının
başarıya ulaşmasında emeği geçen İlçe Müdürleri ile veteriner sağlık personellerine teşekkür
edilerek başlanmıştır.
1 Mayıs 2024 tarihinde başlayacak olan “İlkbahar Şap Aşılama Kampanyası”nda yayla
sezonunun yaklaşması sebebiyle başarıya ulaşmak için izlenecek olan stratejinin görüşüldüğü
toplantıda; küçükbaş hayvanlara yönelik aşılama programları, 2024 yılı küçükbaş hayvancılık
desteklerinin anaç koyun ve keçiler yerine kuzu ve oğlaklar üzerinden gerçekleştirileceği yeni
destekleme modeli, hastalıktan ari işletmeler ve düve alımı ile buzağı desteği konuları
görüşülmüştür.
Toplantı, gündemle ilgili soruların cevaplanmasının ardından temennilerin dile getirilmesiyle
sonlandırılmıştır.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)