Genel Güncel

Hayvan Hastalıkları ile Mücadele Çalışmaları Toplantısı Düzenlendi

Bakanlığımızca 2024 yılı Hayvan Hastalıkları ile Mücadele Programı aşılama takviminde
yapılan değişiklik kapsamında hayvan hastalıkları ile mücadele çalışmalarının planlanması
amacıyla 3 Nisan 2024 tarihinde İl Müdürlüğümüzde toplantı düzenlenmiştir. İl Müdür
Yardımcılarının başkanlık ettiği toplantıya Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürü, İlçe
Müdürleri ile veteriner sağlık personelleri katılım sağlamıştır.

Hayvan Hastalıkları ile Mücadele Çalışmaları Toplantısı Düzenlendi

Bakanlığımızca 2024 yılı Hayvan Hastalıkları ile Mücadele Programı aşılama takviminde

yapılan değişiklik kapsamında hayvan hastalıkları ile mücadele çalışmalarının planlanması

amacıyla 3 Nisan 2024 tarihinde İl Müdürlüğümüzde toplantı düzenlenmiştir. İl Müdür

Yardımcılarının başkanlık ettiği toplantıya Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürü, İlçe

Müdürleri ile veteriner sağlık personelleri katılım sağlamıştır.

Toplantıya; 14 Nisan 2024 tarihinde sona erecek olan “Baskın Şap Aşılama Kampanyası”

kapsamında Giresun ili genelinde 97 bin 178 baş sığır cinsi hayvanın şap hastalığına karşı

aşılanarak popülasyonun yüzde 89’unun aşılandığı belirtilerek, aşılama kampanyasının

başarıya ulaşmasında emeği geçen İlçe Müdürleri ile veteriner sağlık personellerine teşekkür

edilerek başlanmıştır.

1 Mayıs 2024 tarihinde başlayacak olan “İlkbahar Şap Aşılama Kampanyası”nda yayla

sezonunun yaklaşması sebebiyle başarıya ulaşmak için izlenecek olan stratejinin görüşüldüğü

toplantıda; küçükbaş hayvanlara yönelik aşılama programları, 2024 yılı küçükbaş hayvancılık

desteklerinin anaç koyun ve keçiler yerine kuzu ve oğlaklar üzerinden gerçekleştirileceği yeni

destekleme modeli, hastalıktan ari işletmeler ve düve alımı ile buzağı desteği konuları

görüşülmüştür.

Toplantı, gündemle ilgili soruların cevaplanmasının ardından temennilerin dile getirilmesiyle

sonlandırılmıştır.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL