Genel

GİRESUN MİLLETVEKİLİ ELVAN IŞIK GEZMİŞ ”EMEKLİLER ONURLU VE HUZURLU YAŞAM İSTİYOR” MİİLETVEKİLİ ELVAN IŞIK GEZMİŞ;

Partimizin bugün Ankara Tandoğan’da düzenlediği “Büyük Emekli Mitingi”ne onbinlerce yurttaş katılarak insanca yaşam talebini yükseltti.

GİRESUN MİLLETVEKİLİ ELVAN IŞIK GEZMİŞ ”EMEKLİLER ONURLU VE HUZURLU YAŞAM İSTİYOR” MİİLETVEKİLİ ELVAN IŞIK GEZMİŞ;

Yaşamının büyük bölümünü ülkemizin kalkınması için üreterek geçiren ve emekli olunca huzur ve güven içinde yaşayacağını hayal eden yurttaşlarımız maalesef açlık sınırının altında maaşlarla sefaleti yaşıyor.
Partimizin bugün Ankara Tandoğan’da düzenlediği “Büyük Emekli Mitingi”ne onbinlerce yurttaş katılarak insanca yaşam talebini yükseltti.
Emeklilerimiz insan onuruna yakışır bir maaşa kavuşana dek mücadelemiz sürecek.” İfadelerine yer verdi.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL