Partimizin bugün Ankara Tandoğan’da düzenlediği “Büyük Emekli Mitingi”ne onbinlerce yurttaş katılarak insanca yaşam talebini yükseltti.
Yaşamının büyük bölümünü ülkemizin kalkınması için üreterek geçiren ve emekli olunca huzur ve güven içinde yaşayacağını hayal eden yurttaşlarımız maalesef açlık sınırının altında maaşlarla sefaleti yaşıyor.
Partimizin bugün Ankara Tandoğan’da düzenlediği “Büyük Emekli Mitingi”ne onbinlerce yurttaş katılarak insanca yaşam talebini yükseltti.
Emeklilerimiz insan onuruna yakışır bir maaşa kavuşana dek mücadelemiz sürecek.” İfadelerine yer verdi.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)