Genel

GAZİLER MAHALLESİ’NDE 300 METRELİK KANALİZASYON YENİLEME ÇALIŞMASI YAPILIYOR

Giresun Belediyesi, sık sık yaşanan tıkanma ve taşma sorunlarını çözmek amacıyla ihtiyaç duyulan
bölgelerde kanalizasyon yenileme çalışması yapıyor.

GAZİLER MAHALLESİ’NDE 300 METRELİK KANALİZASYON YENİLEME ÇALIŞMASI YAPILIYOR

Giresun Belediyesi, sık sık yaşanan tıkanma ve taşma sorunlarını çözmek amacıyla ihtiyaç duyulan

bölgelerde kanalizasyon yenileme çalışması yapıyor.

Bu kapsamda, Gaziler Mahallesi Mehmet Işık Caddesi’nde 300 metrelik kanalizasyon hattının

yenilenmesi için çalışma başlatıldı.

Yenileme çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte, kanalizasyon sisteminin daha güvenilir ve dayanıklı

hale gelmesi hedefleniyor.

Projenin başlamasıyla birlikte trafik akışı ve çevredeki yaşamı olumsuz etkilememek adına gerekli

önlemler alınarak süreç titizlikle yürütülüyor.

Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü yetkilileri, projenin mahalle için büyük önem

taşıdığına dikkat çekerek: "Bu yenileme çalışmasıyla, sorunsuz bir kanalizasyon hattı oluşturulacak.

İhtiyaç duyulan bölgelerde ise çalışmalarımıza devam edeceğiz.” dedi.

Diğer yandan, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü tarafından, Gemilerçekeği Mahallesi Kazım

Karabekir Caddesi ve Özden Sokak’ta içme suyu şebeke tamiratı, Gedikkaya Mahallesi Nihatbey

Caddesi’nde bulunan terfi merkezinde ise boru yenileme çalışması yürütülüyor.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL