Giresun Belediyesi, sık sık yaşanan tıkanma ve taşma sorunlarını çözmek amacıyla ihtiyaç duyulan
bölgelerde kanalizasyon yenileme çalışması yapıyor.
Giresun Belediyesi, sık sık yaşanan tıkanma ve taşma sorunlarını çözmek amacıyla ihtiyaç duyulan
bölgelerde kanalizasyon yenileme çalışması yapıyor.
Bu kapsamda, Gaziler Mahallesi Mehmet Işık Caddesi’nde 300 metrelik kanalizasyon hattının
yenilenmesi için çalışma başlatıldı.
Yenileme çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte, kanalizasyon sisteminin daha güvenilir ve dayanıklı
hale gelmesi hedefleniyor.
Projenin başlamasıyla birlikte trafik akışı ve çevredeki yaşamı olumsuz etkilememek adına gerekli
önlemler alınarak süreç titizlikle yürütülüyor.
Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü yetkilileri, projenin mahalle için büyük önem
taşıdığına dikkat çekerek: "Bu yenileme çalışmasıyla, sorunsuz bir kanalizasyon hattı oluşturulacak.
İhtiyaç duyulan bölgelerde ise çalışmalarımıza devam edeceğiz.” dedi.
Diğer yandan, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü tarafından, Gemilerçekeği Mahallesi Kazım
Karabekir Caddesi ve Özden Sokak’ta içme suyu şebeke tamiratı, Gedikkaya Mahallesi Nihatbey
Caddesi’nde bulunan terfi merkezinde ise boru yenileme çalışması yürütülüyor.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)