Bulancak Belediyesinin önünde halk oyunları gösterisi yapıldı.
BULANCAK BELEDİYESİNDEN ÖZEL EĞİTİMLİ ÖĞRENCİLERE DESTEK
Bulancak Özel Güldeniz Rehabilitasyon Merkezi, Bulancak Özel Şebnem Rehabilitasyon Merkezi ve Bulancak Özel Sporcular Spor Külübü’nün özel ricası üzerine Bulancak Belediyesinin önünde halk oyunları gösterisi yapıldı. Özel öğrenciler için düzenlenen bu etkinlikte eğlenceli anlar yaşandı. Öncesinde yöresel şarkılarla oyunlar oynayan öğrenciler sonrasında Gürcistan Halk Oyunları ekibinin oyun performansını izlediler. Gazetemize konuşan Bulancak Belediye Başkanı NECMİ SIBIÇ “Bu gün burada rehabilitasyon merkezlerinin birlikte yapmış oldukları bu gösteri programının Bulancak Belediyesi önünde yapılmasından ve o gençlerimizin kısada olsa mutlu olmaları, onların hayata bağlılıklarını göstermeleri bizleri çok mutlu ediyor. Bizlerde Bulancak Belediyesi olarak bu tip organizasyonları daha da büyüterek, daha da verimli hale getirerek Bulancak’ta engelleri ortadan kaldırmaya, Bulancak’taki bu bakıma muhtaç kardeşlerimizi normal bir bireymiş gibi yaşam haklarına, yaşam mücadelelerine destek olmaya devam edeceğiz.” İfadelerinde bulundu. Atatürk Meydanı önünde gerçekleşen gösteriye Bulancak belediye Başkanı NECMİ SIBIÇ, Bulancak Belediye Başkan Yardımcısı AYŞEGÜL ERDOĞAN, Bulancak Belediye Başkan YardımcısıREŞAT NURİ ÖZDEMİR, özel eğitim rehabilitasyon öğretmenleri, özel eğitim öğrencileri ve vatandaşlar katılım gösterdi. Giresun Özel Sporcular Spor Kulübü Başkanı OSMAN ŞEYRANLIOĞLU “ Katkıları için Belediye Başkanımız Sayın NECMİ SIBIÇ’a teşekkür eder, saygılar sunarız.” İfadelerinde bulundu.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)