Bulancak Spor

Bodur; “Yeni Başkanımızla Yönetimimizi Oluşturduk”

1926 Bulancakspor Başkanı ve Divan Başkanı Gürdal Bodur, yeni sezon öncesi yeni bir başkanla yola devam edeceklerini açıkladı.

Bodur; “Yeni Başkanımızla Yönetimimizi Oluşturduk”

Başkan Bodur yaptığı açıklamada; “Sezon bittiğinden bu yana yeni bir yönetim kurma çalışmalarımızı her platformda devam ettirdik. En kötü senaryo ise mevcut haliyle sezona devam etmekti. Fakat eski kulüp başkanlarımızdan Erkan Başkıran, kulübümüze başkan ve değerli bir arkadaşımızın kulübe talip olduğunu söyledi. Yapılan görüşmeler ardından kulübümüzü iş insanı Murat Yiğitbaş’a divan olarak teslim ettik. Sayın Başkanın kısa ve uzun vadede güzel düşünceleri var. Bu sene yine bizimde içinde olacağımız bir oluşumla lige katılarak renk katacak, alt yapıya önem verecek bir başlangıç yapacağız. Bu zamana kadar en zor zamanlarında sahipsiz bırakmadığımız, Bulancakspor’u yine şükürler olsun ki sahipsiz bırakmadık bıraktırmadık.

Bu manada eski Başkanımız Sayın Erkan Başkıran’a, kulüp başkanlığına gelen başkanımız Sayın Murat Yiğitbaş’a bu süreçte de her konuda istişareleriyle bize güç veren belediye başkanımız Sayın Recep Yakar ve Başkan Yardımcımız Sayın Emrullah Guguk’a teşekkür ederim. Yeni yönetim kurulu listemiz ve gelişmelerle ilgili sık sık açıklamalarımız devam edecek” dedi.

 

 

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL