Genel Güncel

BELEDİYE KENDİ YEMEĞİNİ PİŞİREREK İSRAFIN ÖNÜNE GEÇTİ

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse koltuğa oturmasının ardından belediyenin gezici aşevi tırını faal
duruma getirdi.

BELEDİYE KENDİ YEMEĞİNİ PİŞİREREK İSRAFIN ÖNÜNE GEÇTİ

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse koltuğa oturmasının ardından belediyenin gezici aşevi tırını faal

duruma getirdi.

Pazar, Pazartesi ve Salı akşamları İftar yemeği programının olmadığını öğrenen Başkan Köse, hemen

mobil aşevi tırının faaliyete alınması talimatını verdi.

Aşevi tırı, Atatürk Meydanı’na getirilerek iftar yemekleri pişirilerek servis edildi ve Başkan Köse ile

vatandaşlar hazırlanan bu yemeklerle oruçlarını açtı.

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, belediyenin var olan imkanlarını kullandıklarını ve böylece israfın

önüne geçtiklerini belirterek: “Sosyal belediyecilik anlayışımız gereğince israfı önlemek

önceliklerimiz arasında yer alacak. Yemeği herhangi bir firmadan almadık. Belediye olarak

aşevimiz, aşçılarımız ve personelimiz var. Belediyemizin mobil aşevinde belediyemizin aşçıları

tarafından yemekler hazırlandı ve iftarımızı Atatürk Meydanımızda vatandaşlarımızla birlikte açtık.

İftar programımız Ramazan ayı sonuna kadar aynı yerde devam edecek. Tüm vatandaşlarımızı

bekliyoruz.” dedi.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL