Genel

BAŞKAN KÖSE’YE TEBRİK ZİYARETLERİ YOĞUN BİR ŞEKİLDE SÜRÜYOR

31 Mart yerel seçimleri sonrası mazbatasını alarak görevine başlayan Giresun Belediye Başkanı Fuat
Köse’ye yapılan tebrik ziyaretleri yoğun bir şekilde sürüyor.

BAŞKAN KÖSE’YE TEBRİK ZİYARETLERİ YOĞUN BİR ŞEKİLDE SÜRÜYOR

31 Mart yerel seçimleri sonrası mazbatasını alarak görevine başlayan Giresun Belediye Başkanı Fuat

Köse’ye yapılan tebrik ziyaretleri yoğun bir şekilde sürüyor.

Vatandaşlar, sivil toplum kuruluşları, iş dünyası temsilcileri ve diğer kurumların yöneticileri, Başkan

Köse’yi tebrik etmek ve başarılar dileyerek desteklerini iletmek için sıraya girdi.

Başkan Köse, ziyarete gelen misafirlerle samimi ve içten bir şekilde ilgilenirken, şehrin ortak hedefleri

doğrultusunda birlikte çalışma yanlısı olduğunu anlatıyor.

Yaşanan bu yoğun ziyaret trafiği Giresun halkının Başkan Fuat Köse’ye olan ilgi ve desteğini

gösterirken, şehirdeki katılımcı ve şeffaf bir yönetim anlayışı benimsendiğinin göstergesi olarak da

değerlendiriliyor.

Yoğun bir şekilde ziyaretçileri kabul eden Belediye Başkanı Fuat Köse: “Tüm resmi kurum, sivil

toplum kuruluşu, dernek, sendika, odalarımızla ve halkımızla iş birliği halinde Giresun’umuz için

hizmet edeceğiz. Bu birlik ve beraberlik ruhu şehrimize değer katacak. Tebrik ziyaretine gelen tüm

halkımıza ve sivil toplum kuruluşlarımıza teşekkür ediyorum.” dedi.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL