Yerel

Başkan Emür; “Biz Her Zaman İşçi Kardeşlerimizin Yanındayız”

Keşap Belediyesi Hizmet-İş ve Hak-İş Sendikası ile sözleşme görüşmelerini başlattı.

Başkan Emür; “Biz Her Zaman İşçi Kardeşlerimizin Yanındayız”

İşçi kardeşlerimize hayırlı olsun diyen Keşap Belediye Başkanı Mehmet Emür konuşmasını şöyle sürdürdü;
“Belediyemiz; Hizmet-İş ve Hak-İş Sendikası toplu sözleşme görüşmelerini başlatmış bulunuyoruz. Hak-İş Konfederasyonu Giresun İl Başkanı Hamza Türkmen ile Hak-İş Konfederasyonuna bağlı Hizmet-İş Giresun İl Başkanı Abdullah Kaygusuz’un katılımı ile emekçi kardeşlerimizle süreci paylaştık. Biz her zaman işçi kardeşlerimizin yanındayız. Tüm mesai arkadaşlarımıza hayırlı olsun” dedi.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL