31 Mart yerel seçimleri sonrası mazbatasını alarak görevine başlayan Giresun Belediye Başkanı Fuat
Köse’ye yapılan tebrik ziyaretleri yoğun bir şekilde sürüyor.
31 Mart yerel seçimleri sonrası mazbatasını alarak görevine başlayan Giresun Belediye Başkanı Fuat
Köse’ye yapılan tebrik ziyaretleri yoğun bir şekilde sürüyor.
Vatandaşlar, sivil toplum kuruluşları, iş dünyası temsilcileri ve diğer kurumların yöneticileri, Başkan
Köse’yi tebrik etmek ve başarılar dileyerek desteklerini iletmek için sıraya girdi.
Başkan Köse, ziyarete gelen misafirlerle samimi ve içten bir şekilde ilgilenirken, şehrin ortak hedefleri
doğrultusunda birlikte çalışma yanlısı olduğunu anlatıyor.
Yaşanan bu yoğun ziyaret trafiği Giresun halkının Başkan Fuat Köse’ye olan ilgi ve desteğini
gösterirken, şehirdeki katılımcı ve şeffaf bir yönetim anlayışı benimsendiğinin göstergesi olarak da
değerlendiriliyor.
Yoğun bir şekilde ziyaretçileri kabul eden Belediye Başkanı Fuat Köse: “Tüm resmi kurum, sivil
toplum kuruluşu, dernek, sendika, odalarımızla ve halkımızla iş birliği halinde Giresun’umuz için
hizmet edeceğiz. Bu birlik ve beraberlik ruhu şehrimize değer katacak. Tebrik ziyaretine gelen tüm
halkımıza ve sivil toplum kuruluşlarımıza teşekkür ediyorum.” dedi.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)