Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse koltuğa oturmasının ardından belediyenin gezici aşevi tırını faal
duruma getirdi.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse koltuğa oturmasının ardından belediyenin gezici aşevi tırını faal
duruma getirdi.
Pazar, Pazartesi ve Salı akşamları İftar yemeği programının olmadığını öğrenen Başkan Köse, hemen
mobil aşevi tırının faaliyete alınması talimatını verdi.
Aşevi tırı, Atatürk Meydanı’na getirilerek iftar yemekleri pişirilerek servis edildi ve Başkan Köse ile
vatandaşlar hazırlanan bu yemeklerle oruçlarını açtı.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, belediyenin var olan imkanlarını kullandıklarını ve böylece israfın
önüne geçtiklerini belirterek: “Sosyal belediyecilik anlayışımız gereğince israfı önlemek
önceliklerimiz arasında yer alacak. Yemeği herhangi bir firmadan almadık. Belediye olarak
aşevimiz, aşçılarımız ve personelimiz var. Belediyemizin mobil aşevinde belediyemizin aşçıları
tarafından yemekler hazırlandı ve iftarımızı Atatürk Meydanımızda vatandaşlarımızla birlikte açtık.
İftar programımız Ramazan ayı sonuna kadar aynı yerde devam edecek. Tüm vatandaşlarımızı
bekliyoruz.” dedi.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)