22 Mayıs Çarşamba günü Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) temsilcileri için Giresun’da gerçekleşen seçimde 5 üye temsilciliğe seçilirken, seçimlerin Divan Başkanlığını Giresun Belediye BAŞKAN”ı FUAT KÖSE, üyeliklerini ise Bulancak Belediye Başkanı Necmi SIBIÇ ve Espiye Belediye Başkanı Erol KARADERE yaptılar.
22 Mayıs Çarşamba günü Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) temsilcileri için Giresun’da gerçekleşen seçimde 5 üye temsilciliğe seçilirken, seçimlerin Divan Başkanlığını Giresun Belediye BAŞKAN”ı FUAT KÖSE, üyeliklerini ise Bulancak Belediye Başkanı Necmi SIBIÇ ve Espiye Belediye Başkanı Erol KARADERE yaptılar.
Yapılan seçimler sonucunda; Güce Belediye Başkanı Aytekin BODUROĞLU, Kovanlık Belediye Başkanı Harun KALINTAŞ, Yağlıdere Belediye Başkanı Yaşar İBAŞ, İl Belediye Meclis Üyesi Hasan YILMAZ”ı ve İl Belediye Başkanı olması itibariyle tabii üye olarak Fuat KÖSE TBB temsilciliklerine seçildiler.
Bulancak Belediye BAŞKAN”ı Necmi SIBIÇ; Türkiye Belediyeler Birliği Meclis Üyesi seçimimizi gerçekleştirdik. Bu önemli görev için seçilen üyelerimizin, belediyelerimizi en iyi şekilde temsil edeceğine ve birlikte daha güçlü bir gelecek inşa edeceğimize inancımız tamdır. Tüm katılımcılara ve destek veren herkese teşekkür ederiz. Hep birlikte çalışmaya ve güzel projelere imza atmaya devam edeceğiz” dedi.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)