Koruma Merkezi Vakfı (DKM) tarafından 17-18 Mayıs tarihlerinde üçüncü kez Ekolojik Okuryazarlık
Eğitimi gerçekleştirildi.
Giresun Belediyesi ve Çocuk Kültürü Derneği iş birliğinde ve UNICEF Türkiye destekleriyle Doğa
Koruma Merkezi Vakfı (DKM) tarafından 17-18 Mayıs tarihlerinde üçüncü kez Ekolojik Okuryazarlık
Eğitimi gerçekleştirildi.
Lise yaş grubu için düzenlenen Genç Odaklı Ekolojik Okuryazarlık Eğitimi ve Atölye Çalışması, DKM
Doğa Eğitimi Uzmanı Nuray Çaltı ve biyolojik çeşitlilik Uzmanı Samet Genç tarafından verildi.
Eğitimde çocuklara Giresun’un endemik türleri bilgi verilirken biyolojik çeşitliliği koruma, yeşil
becerileri geliştirme ve sürdürülebilirlik çağında yeşil becerileri yaygınlaştırmanın önemi anlatıldı.
İklim değişikliğiyle mücadelede yeşil girişimciliğin önemi vurgulandı ve iklim eylemi için şimdi vurgusu
yapıldı.
Programa katılan gençler, “Çocuk ve Genç Dostu Bir Giresun” hayal ederek proje fikirleri geliştirdiler
ve sundular. Gençler Giresun”un doğasını koruma konusunda bilinçlendi ve kendi yeşil projelerini
geliştirme fırsatı buldu.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)