Genel

GİRESUN BELEDİYESİNDEN ANLAMLI ETKİNLİK

Koruma Merkezi Vakfı (DKM) tarafından 17-18 Mayıs tarihlerinde üçüncü kez  Ekolojik Okuryazarlık
Eğitimi gerçekleştirildi.

GİRESUN BELEDİYESİNDEN ANLAMLI ETKİNLİK

Giresun Belediyesi ve Çocuk Kültürü Derneği iş birliğinde ve UNICEF Türkiye destekleriyle Doğa

Koruma Merkezi Vakfı (DKM) tarafından 17-18 Mayıs tarihlerinde üçüncü kez Ekolojik Okuryazarlık

Eğitimi gerçekleştirildi.

Lise yaş grubu için düzenlenen Genç Odaklı Ekolojik Okuryazarlık Eğitimi ve Atölye Çalışması, DKM

Doğa Eğitimi Uzmanı Nuray Çaltı ve biyolojik çeşitlilik Uzmanı Samet Genç tarafından verildi.

Eğitimde çocuklara Giresun’un endemik türleri bilgi verilirken biyolojik çeşitliliği koruma, yeşil

becerileri geliştirme ve sürdürülebilirlik çağında yeşil becerileri yaygınlaştırmanın önemi anlatıldı.

İklim değişikliğiyle mücadelede yeşil girişimciliğin önemi vurgulandı ve iklim eylemi için şimdi vurgusu

yapıldı.

Programa katılan gençler, “Çocuk ve Genç Dostu Bir Giresun” hayal ederek proje fikirleri geliştirdiler

ve sundular. Gençler Giresun”un doğasını koruma konusunda bilinçlendi ve kendi yeşil projelerini

geliştirme fırsatı buldu.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL