19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı coşkulu bir kutlama ile başladı.
Bulancak’ta Coşkulu 19 Mayıs Kutlamaları! Bulancak Belediyesi 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı coşkulu bir kutlama ile başlattı.
Cezaevi mevkiinden başlayan Kortej yürüyüşü, vatandaslarında yoğun katılımı ile coşkuyla başladı. yürüyüşün en ön sırasında baskan Necmi SIBIÇ Atatürk hatırası araba ile vatandaşları selamladı. Coşku ile devam edem yürüyüş bando ile birlikte Belediye binası önünde son buldu.. Kortej yürüyüşüne Bulancak Belediye Başkanı Necmi SIBIÇ , Giresun CHP Milletvekili Elvan Işık GEZMİŞ, Belediye Başkan Yardımcıları Reşat Nuri ÖZDEMİR, Ayşegül ERDOĞAN, İl Genel Meclis üyeleri, Belediye Meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş yürüyüşe katıldı. Cezaevi mevkiinden başlayan yürüyüş, Bulancak Cumhuriyet Meydanı’nda sona erdi.
Bulancak Belediye Başkanı Necmi SIBIÇ, açıklamalarında Atatürk’ün temsili arabasından halkı selamladı ve “Gençlerimiz, bu bayram sizin bayramınız, Atatürk’ün izinden giderek bu vatanı daha da yücelteceğinize inanıyorum.” İfadelerine yer verdi.
Yürüyüşe katılarak
büyük bir coşku yaşayan vatandaşlar, Başkan SIBIÇ”a teşekkür etmeyi ihmal etmediler.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)