Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, kentin gelişimi ve yaşam kalitesinin artırılması için sürdürülen
altyapı, üstyapı, çevre düzenlemesi çalışmalarını sahada bizzat inceledi.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, kentin gelişimi ve yaşam kalitesinin artırılması için sürdürülen
altyapı, üstyapı, çevre düzenlemesi çalışmalarını sahada bizzat inceledi.
Vatandaşların günlük yaşamlarını etkileyen çalışmaları yerinde denetleyen Başkan Fuat Köse,
çalışmalar hakkında ilgili birim müdürlerinden bilgi alırken, görevi başında bulunan emekçilere de
kolaylıklar diledi.
Saha ziyaretleri sırasında, vatandaşlarla da selamlaşıp sohbet eden ve taleplerini dinleyen Başkan
Köse, vatandaşların fotoğraf çektirme taleplerini de kırmadı.
Başkan Köse, halkın beklentilerini karşılamak için gereken adımları atmaya kararlı olduklarını
vurgulayarak, Giresun’un her köşesinde devam eden projelerin ve saha çalışmalarının şehrin geleceği
için hayati öneme sahip olduğuna dikkat çekti.
Vatandaşların memnuniyetini ve şehrin kalkınmasını sağlamak adına çalışmaların aralıksız devam
edeceğini dile getiren Başkan Fuat Köse, Giresun’un daha yaşanabilir bir kent haline gelmesi için çaba
göstereceklerini ifade etti.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)