10-16 Mayıs Engelliler Haftası nedeniyle Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından tespiti yapılan ihtiyaç sahibi 2 engelli vatandaşımıza Akülü araçları Belediye Başkanı Necmi SIBIÇ tarafından teslim edildi.
Engelli Vatandaşlar Miraç Deniz ÇELEBİ ve Cevdet ŞİMŞEK, Belediye girişinde düzenlenen mini törenle Akülü araçlarına kavuşmanın sevincini yaşarken Başkan SIBIÇ’a da teşekkür ederek mutluluklarını paylaştılar.
Başkan SIBIÇ, engelli vatandaşlarımıza çiçek takdim ederek, haftalarını kutladı ve yeni araçlarını güle güle kullanmaları temennisinde bulundu.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)