Genel

10-16 Mayıs Engelliler Haftası Kutlama Programı Gerçekleştirildi

İlçemiz Şehit Naci Akçay Özel Eğitim Uygulama Okulu I. ve II. Kademe Müdürlüğünce
13.05.2024 Pazartesi günü Bulancak Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi çok amaçlı konferans
salonunda 10-16 Mayıs Engelliler Haftası Kutlama Programı gerçekleştirldi.

10-16 Mayıs Engelliler Haftası Kutlama Programı Gerçekleştirildi

10-16 Mayıs Engelliler Haftası Kutlama Programı Gerçekleştirildi

Programa Kaymakam Ünal KOÇ,Bulancak Belediye Başkanı Necmi SIBIÇ,

İlçe Emniyet Müdürü Mustafa TOZLU, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şenel

BULUT, İl Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürleri İsmail BABÜR, Murat

YAVUZ ve Recep CELEB, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri Taner ÇELENK ve

Muhammed TANRIVERDİ okul, kurum idarecileri ile STK temsilcileri katıldı.

Okul Müdürü İnci AKÇAY yaptığı konuşmada ; ’’ Engellilik sadece fiziksel ya da zihinsel bir

kısıtlama değildir. Aslında, toplumda yaşayan her bireyin karşılaştığı çeşitli zorluklar ve

engeller olabilir. Bu nedenle, bu haftayı sadece özel gereksinimli bireyler için değil, aynı

zamanda onların yaşadığı zorluklara empatiyle yaklaşarak herkes için farkındalık yaratma

fırsatı olarak görüyorum. Biz öğretmenler olarak, her bir öğrencimizin benzersiz olduğunu ve

onların potansiyellerini en üst düzeye çıkarmak için çaba göstermemiz gerektiğini biliyoruz.

Özel gereksinimli öğrencilerimizin de bu potansiyele sahip olduğunu ve onlara eşit fırsatlar

sunmamız gerektiğini unutmamalıyız. daha kapsayıcı bir gelecek için birlikte çalışmaya

devam etmeliyiz.,Gerçek bir toplum, herkesin kabul edildiği, saygı gördüğü ve dahil edildiği

bir toplumdur dedi.

Kapsayıcı eğitim ilke ve amaçları doğrultusunda yapılan programda, İlçemiz Şehit Naci

Akçay Özel Eğitim Uygulama Okulu I. ve II. Kademe ve Şehit Mehmet Bayar Anadolu Lisesi

öğrencilerinin yapmış olduğu müzik gösterisi, kafkas gösterisi, ritim ve dans performansları

gerçekleştirildi.Daha sonra El Sanatları ve Resim Sergisinin açılışı ile devam eden program

Giresun Üniversitesi Engelsiz Yaşam Topluluğu öğrencilerinin hazırlamış oldukları atölye

çalışmaları(yüz boyama,el baskısı, resim boyama,oyun atölyesi,balon atölyesi,palyaço

gösterisi) ve öğrencilere oyuncak hediye dağıtımı ile sonlandırıldı.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL