Genel

BAŞKAN KÖSE TEMİZLİK İŞLERİ PERSONELLERİYLE BİR ARAYA GELDİ

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, vatandaşların daha temiz bir Giresun’da yaşaması adına gece
gündüz sahada olan Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı personel ile bir araya geldi.

BAŞKAN KÖSE TEMİZLİK İŞLERİ PERSONELLERİYLE BİR ARAYA GELDİ

“ÇOK ONURLU BİR GÖREV YAPIYORSUNUZ”

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, vatandaşların daha temiz bir Giresun’da yaşaması adına gece

gündüz sahada olan Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı personel ile bir araya geldi.

Şehrin temizlik hizmetlerini daha etkin bir şekilde sunmak ve personel ile daha yakın bir iletişim

kurmak amacıyla düzenlenen toplantıda, yapılan çalışmalar değerlendirilerek karşılıklı görüş

alışverişinde de bulunuldu.

Belediye Nikah Salonu’nda yapılan toplantıda, temizlik hizmetlerinin kalitesini artırmak ve şehirde

daha temiz bir çevre oluşturmak istediklerini aktaran Belediye Başkanı Fuat Köse personellerin

katkılarını ve çabalarının takdire şayan olduğunu söyledi.

Başkan Köse; Başkanınız olarak her zaman sizlerin destekçisiyim. Gece gündüz demeden şehrimizin

her köşesinde özveriyle çalışıyoruz. Yaptığınız işin ne kadar kıymetli ve onurlu olduğunu

sohbetlerimde herkese söylüyorum. Güzel şehrimizin temizliği ve düzeni için çok önemli bir görev

yürütüyorsunuz. Hep beraber şehrimizi daha yaşanabilir ve pırıl pırıl bir hale getirmek için

çalışmaya devam edeceğiz. Hepinize kolaylıklar diliyorum şeklinde konuştu.

Toplantıya, Belediye Başkan Yardımcısı Fazıl Hıdımoğlu, Belediye Başkan Vekili Alptuğ Kaan Kara ve

Belediye Temizlik İşleri Müdürü İsmail Demir’de katıldı.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL