Genel

BELEDİYE BAŞKANI KÖSE: “ANNELERİMİZİN VARLIĞI HAYATIMIZA NEŞE VE ANLAM KATAR”

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Anneler Günü nedeniyle yayınladığı mesajda, tüm annelerin bu
anlamlı gününü kutlayarak: “Anneler, sevgi, fedakarlık ve şefkatin en güzel örneklerini sunarlar.
Onların varlığı, yaşamımıza neşe ve anlam katar.“ dedi.

BELEDİYE BAŞKANI KÖSE: “ANNELERİMİZİN VARLIĞI HAYATIMIZA NEŞE VE ANLAM KATAR”

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Anneler Günü nedeniyle yayınladığı mesajda, tüm annelerin bu

anlamlı gününü kutlayarak: “Anneler, sevgi, fedakarlık ve şefkatin en güzel örneklerini sunarlar.

Onların varlığı, yaşamımıza neşe ve anlam katar.“ dedi.

Başkan Köse mesajında: “Annelerimizin bizlere olan sevgisi ve desteği, hayatımızın her anında

bizimle birliktedir. Onların emeklerini ve fedakarlıklarını hiçbir şekilde ödeyemeyiz, ancak sevgimizi

ve minnettarlığımızı her zaman gösterebiliriz.

Unutmayalım ki, annelerimiz hayatımızın en kıymetli hazineleridir ve onları her gün hatırlamak,

sevgi ve saygıda kusur etmemek bizim için bir görevdir. Onların varlığı, yaşamımızı daha anlamlı ve

güzel hale getirmektedir.

Annelerimiz, ailelerinin ve toplumun temel taşı olan annelik görevini büyük bir özveri ile yerine

getirmektedir. Sevgi dolu yürekleriyle çocuklarına yön verip, onlara sevgi, şefkat ve rehberlik

yapmaktadır.

Başta şehrimiz anneleri olmak üzere, tüm annelerimizin Anneler Gününü en içten dileklerimle

kutluyor, sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yaşam diliyorum.“ ifadelerini kullandı.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL