Görele Belediyesi ile vatandaşların işbirliğiyle Çeşmebaşı ve Hendekbaşı Mahallelerini birbirine bağlayan bağlantı yolu betonlandı.
Belediye Başkanı Ahmet Süleymanoğlu, çalışmaları yerinde takip ederek, vatandaş ve belediye işbirliğiyle yapılan ve örnek teşkil eden bu çalışmaya destek veren Çeşmebaşı Mahalle Muhtarı Temel Odabaş, Hendekbaşı Mahalle Muhtarı Yaşar Nizamoğlu ve mahalle sakinlerine teşekkür etti.
Elbirliğiyle ilçedeki her sorunu en kısa zamanda çözüme ulaştıracaklarına inancının tam olduğuna vurgu yapan Belediye Başkanı Ahmet Süleymanoğlu, “Bu çalışma ilçemizde vatandaş-belediye işbirliğinin en güzel örneklerinden biri olmuştur. Artık acil durumlarda, ambulans, itfaiye gibi araçların bu bölgedeki vatandaşlarımıza ulaşması daha kolay hale gelecektir” dedi.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)